Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

I. Vásárlás

A termék amit szeretnék megvásárolni, nincs készleten. Mikor lesz újra kapható?

- A termékek jelentős része nehezen beszerezhető, limitált számban forgalomba bocsájtott áru. Így rendkívül nehéz megmondani, hogy mikor lesz újra raktáron. Érdemes ilyen esetben értesítést kérni, így amint újra készletre kerül a termék, automatikus értesítést küld neked a rendszer. Érdemes feliratkozni a hírlevélre is, amiben mindig tájékoztatni foglak az éppen aktuális akciókról, újdonságokról is.

Ha az oldalon azt látom, hogy raktáron van a termék, akkor ténylegesen raktáron van?

- Igen! Csak olyan terméket jelenítek meg raktáron lévőként, ami ténylegesen készleten van így nem kell arra várnod, hogy beszerezzem az árut, hanem azonnal küldeni fogom a megrendelt csomagot.

Van lehetőség személyes vásárlásra?

- Egyelőre személyes vásárlásra nincs lehetőség. A Snack-Box kizárólag webáruházként üzemel.

II. Szállítás

Milyen szállítási módok közül választhatok?

GLS házhozszállítás futárszolgálattal  kb. 1-2 munkanap) 

GLS Csomagautomata        bruttó 1384ft

GLS Csomagpont         bruttó 1550ft

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal         bruttó 1690ft

Home delivery by courier service to the EU      7000ft

Személyes átvétel: ingyenes

Ingyenes szállítás 20 000 Ft-tól

Fizetés: Online bankkártyával az OTP Simple vagy a Barion felületén, illetve utánvéttel +290 Ft kezelési költség ellenében

Mikor fog megérkezni a csomagom?

- A rendeléseket minden nap 12 óráig feldolgozom és átadom a futárszolgálat számára. A GLS házhozszállítás kb 1-2 munkanapot vesz igénybe.

Hány órakor fogják kiszállítani a csomagom?

- A csomagok kézbesítése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik. A kézbesítési nap reggelén kapni fogsz egy SMS-t a GLS-től, amiben egy 3 órás időablakban (pl. 10 és 13 óra között) tájékoztatnak, hogy mikor várható a futár érkezése, illetve tartalmazni fog egy linket is, melyen kérheted az időpont módosítását, ha valami közbejönne, illetve a futár telefonszámát is tartalmazni fogja.

Ha pénteken rendeltem, megkapom szombaton a csomagom?

- Sajnos nem. A futárszolgálatok csak hétköznapokon végeznek kiszállítást.

Nem tudtam átvenni a csomagom. Mit tudok tenni?

- A futárszolgálat még kétszer megpróbálja kiszállítani neked a csomagod. Előtte mindig tájékoztatnak SMS-ben a kiszállításról. Ha ezek az időpontok nem felelnek meg, az SMS-ben jelzett telefonszámon tudsz egyeztetni a futárszolgálattal új időpontot.

III. Fizetés

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Bankkártyás fizetés az OTP Simple felületén 
  • Bankkártyás fizetés a Barion felületén 
  • Utánvét (Csak GLS házhozszállítás esetén) 

Már napokkal ezelőtt leadtam a rendelésem és még mindig "feldolgozás alatt"  státusza. Mi a probléma?

Mindenképp vedd figyelembe, hogy a futárszolgálatok csak hétköznap végeznek kiszállításokat, így a pénteken leadott rendelésed, leghamarabb csak hétfőn lesz kiszállítva. Ha bármi probléma adódna a rendeléseddel, mindenképp azonnal felveszem veled a kapcsolatot.

IV. Elállás

Hány napig állhatok el a vásárlástól?

A csomag átvételétől számított 30 napig van lehetőséged elállni a vásárlástól.

Kinek kell fizetnie a visszaszállítás költségeit?

- A termékek visszaszállításáról minden esetben a vásárlónak kell gondoskodnia a saját költségén. Ha utánvéttel vagy bankkártyával fizettél, akkor minden esetben az elállási nyilatkozatban megadott bankszámládra fogom visszautalni a vételárat.

Kérlek az elállási szándékodat minden esetben, írásban jelezd felém az office@snack-box.hu e-mail címen. Szükséges adatok: Név, rendelési azonosító, panasz, bankszámlaszám.

Sérülten/törötten érkezett a termék. Mit tudok tenni?

- Elnézésedet kérem! Minden igyekezetemmel azon vagyok, hogy a lehető legmegfelelőbben csomagoljam a rendeléseket, de természetesen ha ritkán is, de előfordulhat, hogy egy egy termék megsérül. 

Ilyen esetben kérlek kövesd az alábbi lépéseket:

1. Készíts képet a télvesen kiküldött termékről

2. Írj nekem egy e-mailt az office@snack-box.hu címre, "Sérült termék" tárggyal, melyben mellékeled a képet és írd meg nekem kérlek a neved, rendelésszámod a könnyeb beazonosítés érdekében

3. 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot és tájékoztatlak a továbbiakról.

Nem azt a terméket kaptam meg amit rendeltem.

- Nagyon sajnálom! Minden igyekezetemmel azon vagyok, hogy a lehető legpontosabban készítsem el a rendeléseiteket. Ennek ellenére előfordulhat, hogy hibázok, ilyen esetben kérlek kövesd az alábbi lépéseket:

1. Készíts képet a tévesen kiküldött termékről

2. Írj nekem egy e-mailt az office@snack-box.hu címre, "Téves termék" tárggyal, melyben mellékeled a képet és írd meg nekem kérlek a neved, rendelésszámod a könnyebb beazonosítás érdekében

3. 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot és tájékoztatlak a továbbiakról.

Nem találom a terméket amit rendeltem.

Ilyen esetben kérlek kövesd az alábbi lépéseket

1. Írj nekem egy e-mailt az office@snack-box.hu címre, "Hiányzó termék" tárggyal, melyben mellékeled a képet és írd meg nekem kérlek a neved, rendelésszámod a könnyebb beazonosítás érdekében

3. 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot és tájékoztatlak a továbbiakról.

Ha bármilyen egyéb kérdésed merülne fel, ne habozz és vedd fel velem a kapcsolatot az elérhetőségeim egyikén:

 +36 30 8987201

 office@snack-box.hu